Ekolog(od)isk!

Eftersom jag försöker hålla mig borta från onaturliga- samt icke ekologiska produkter blir det inte mycket godis längre. Därför ser jag till att alltid försöka ha något bakat hemma när sötsuget väl sätter igång (vilket det gör ofta). Men när jag idag strosade runt på ica spanade jag in deras lyxigare eko-hylla och fann att de ekologiska karamellerna hade ett "just nu"-pris. Wohoo! De fanns i många smaker och eftersom jag testat polkagris-karamellerna förut så plockade jag nu hem dessa godingar.
Mumsfillibabba! Dessutom är de skånska :)


 














Mint-chokladkaramellerna pryder nu den söta skålen mamma köpte till mig på Sigfrid Rudbergs Diversehandel.


Ikväll har jag sådan lyx att Herr J's rep med bandet blev inställt, nu står han istället ute i köket och bakar scones. Oj vilken lyx-kväll!

//J

Ps. Tack för de söta kommentarerna ni lämnar mig :) De värmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0