Boka in kalendern och ta mig med en nypa salt!

Hur man skaffar sig rätt kalender...
Nummer 1, färg och material!
En mörkare färg är att rekommendera, förra årets vita kalender var inte lika snygg mot slutet av året.
En kalender i tyg ger ett mjukare intryck, men den faller lika hårt på foten!
Nummer 2, tillbehören. Till en kalender behövs penna, pennvässare och dylikt.
Nummer 3, ordning! En pennhållare på kalendern är att rekommendera, i alla fall för en slarv som jag själv.
Nummer 4, insidan! Kalender med klockslag passar en student perfekt.
Nummer 5, annat roligt! En mapp fylld med plastfickor får det att klia i mina lärarfingrar!
Nummer 6, se till att de matchar med resten av lägenheten.
Ta mig med en nypa salt...
... jag bara fullkomligt älskar ORDNING&REDA samt fotografera vackra ting!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Praktisk sak det där. :) Ja hittar aldrig en kalender som passar så perfekt. Jag har en svart sak nu som inte på långa vägar är i närheten av din skönhet. :)



Hoppas måndagen är finfin. Nu ska ja o elin snörvla ikapp, äta tacos och se på "I rymden finns inga känslor". Kram på dig

2011-02-07 @ 16:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0