En nyfiken sol

Efter moget överläggande införskaffade jag och Herr J ett fint, vitt piano i somras.
-Visst var pianot ett bra köp, säger jag glatt medan jag fotograferar det från höger och vänster.
-Bästa köpet någonsin, ler Herr J instämmande.



Den gamla pianopallen hittade pappa stående i hans källare. Tur för mig!
Efter lite färg och nytt tyg passar den in bra.


Solen lekte lite överrallt...



... även över den fina tavlan med "Våra svenska fjällväxter" som mamma inte visste vart hon skulle ha längre.
-Då hänger vi den hos mig, tyckte jag.


När solen som hastigast tittade in genom våra fönster var jag blixtsnabbt framme med kameran.
Älskar inte ni också när ljuset dansar omkring på era möbler?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0