Fejk var äkta!

Ikea, semlor och hajdokumentär är bara några av alla de saker jag ägnat mig åt idag. Jag och Herr J begav oss till Ikea för inhandling av vägghyllor till salongen (som vi så fint kallar den). Dessutom ville jag kika på en Ludde, dvs Ikeas fårskinn. Jag har nog varit lite väl blåögd när det kommer till Ikeas fårskinn då jag intalat mig själv att de inte är äkta eftersom de är så billiga (även då jag haft mina misstankar eftersom mitt fårskinn här hemma luktar får).
Mina misstankar besannades då de på Ikea förklarade för mig att det absolut var äkta fårskinn. Jag la snabbt tillbaka fårskinnet på sin plats och ojade mig inför Herr J om att vi ju faktiskt har ett fårskinn hemma.
Fårskinnet här hemma får ligga kvar (även då det är med blandade känslor) eftersom inget blir bättre av att jag slänger det, dock blir det inga nya fårskinn här hemma.
När vi kom vidare till hyllorna vi tittat ut var väggkonsolerna slut. Nu har vi köpt två andra vägghyllor och jag hoppas så att de kommer passa in här hemma. De är kanske lite för... moderna? Nåja, vi hittade lite annat smått och gott som kommer poppa upp här i bloggen då och då. Idag var det tyvärr för mörkt för fotografering när vi kom hem från Ikea, vi gjorde dessutom ett stopp hemma hos några vänner för fika på semlor och lite härligt häng. Men ett par bilder blev det på den söta lilla plåtkannan från serien Sockerärt. En av mina lila krokusar fick också några minuter i rampljuset.
Nu, efter att ha tittat på en spännande hajdokumentär (visst är de fantastiska!!) är det strax dags att knyta sig.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0