Välkommen in i vårt lilla kök!

Jag fullkomligt älskar blommor! Tänk om jag bara kunde lära mig vad några heter...
Dessa pryder i alla fall köksfönstret sedan några dagar tillbaka.
Sockerskål i förgrunden, köpt på Lagerhouse för längesedan!


När en lila krokus blommar kan man ju inte låta bli att föreviga den på bild!
Eftersom vårt kök är i size zero har vi fått anpassa möblemanget efter det. Klaffbord från Ikea passar då perfekt!
Det är inte stort, men när Herr J är i farten brukar ljuvliga dofter sprida sig härifrån.
Psst! Köksbänken m.m. föreslår jag att vi kikar på en annan dag ;)


Idag har solen varit framme största delen av dagen och jag har faktiskt hunnit komma ut i det vackra vårvädret en sväng.
Men inget är riktigt roligt idag när Herr J är bortrest. Du fattas mig ♥
Kanske borde jag ta en promenad? Kanske borde jag städa badrummet?
Hmm, blev det inte lite kladdkaka kvar igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0