Hemma!

Redan efter 1 sekund i lägenheten kände jag att jag kommit hem. Efter att ha bott på många olika ställen och på många olika sätt, de senaste åren, så känner jag äntligen att jag vågar känna "hemma"-känsla.
Pappa och mamma hjälpte mig att flytta in igår (Tack!!). Två fullproppade bilar plus ett fullsmockat släp krävdes, och det var nästan inga möbler på den turen. Möblerna hade jag i gamla lägenheten här i Kalmar.
Jag har ställt iordning mycket, men mycket finns kvar att göra. Ska ta lite bilder idag och lägga upp så ni får se hur det blev :) Jag ska också hinna med besök på potatisboden för att köpa blommor, frukt och grönt, samt lägga vantarna på en vacker pinnstol som jag spanat in.
Jag uppdaterar senare, känner på mig att jag kommer vilja prata mycket om lägenheten, ommålningar, inköp och hemmapyssel :)
//J


Kommentarer
Postat av: Farsan

Det kommer att bli så bra o fint lilla gumman!!! Kommer snart upp igen

2009-12-29 @ 19:51:23
Postat av: Ullis

Så spännande Johanna! Längtar efter att få se ditt nya hem! Kram

2009-12-31 @ 10:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0