Minuter efter julafton...

Det blev en fantastisk jul, från början till slut. Att under en hel dag språka, skratta, pyssla och vila tillsammans med min familj gjorde gott. Att få se mina systerdöttrars leenden när de upplever allt som om det är för första gången, att åter igen känna deras stora känslor eftersom de en gång var mina egna.
Det blev en fantastisk jul, från början till slut.

Det blev mycket mat, mycket prat, mycket gott, plus att jag fick en lott. Rimmar lite såhär vid slutet på dagen, men det är väl inte mot lagen?

Fick fina julklappar, bara saker som jag är grymt nöjd. Jag fick dammsugare, grytor, köksmått, sängkläder, en bok, pengar, underlägg av pärlor (från lilla L) och ett helt bedårande halsband av mina fina fina systrar.

God jul och godnatt!


Jag, som annars sällan använder smycken, fullkomligt älskar halsbandet
mina systrar gav mig :)


Min kreativa och konstnärliga syster U gjorde en spis i julklapp till lilla L
 och E. Den blev helt fantastiskt fin!! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, halsbandet var riktigt fint=)



Den 28 maj smäller det för SATC... evigheter kvar!

2009-12-26 @ 17:59:33
URL: http://www.dinkanelbulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0