Hur ska jag veta?

Jag önskar att jag visste att jag tagit rätt beslut.

Sitter uppkurad i soffan, min nya oas, tillsammans med favoritkoppen thé. Det borde kännas mysigt.. Det brukar kännas mysigt. Ikväll känns det lite tomt. Det kan vara en sådan dag. Det kan vara jag som råkade göra dagen till det den är. Vet inte vad jag tycker om det.

Åkte hem till Elinas mamma och fick fika, två trasmattor och tips på coleslaw. Det var mysigt. Mattorna pryder golven här i lägenheten. Trasmattor gav den lantliga touchen som jag hade hoppats på och jag är riktigt nöjd. Imorgon kanske det även blir coleslaw.

Jag återvänder inåt. Återvänder till mina transparenta tankar...



www.dinkanelbulle.blogspot.com har lagt upp bilder från den mysiga lördagsfikan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0