Cupcakes

I helgen hade vi besök av en födelsedagsgris. Herr J's lillasyster fyller hela 13 år idag (Hurra!!) och när hon var här i söndags passade vi på att fira henne med cupcakes! Receptet på dessa små godingar hittade jag i Leilas Piece of cake och innehåller massor med choklad :) Om du följer bloggen så vet du att jag är en sucker för ekologiska och "rena" produkter (alltså produkter fria från E-ämnen och konstgjorda ämnen) och därför var nog philadelphiaosten i frostingen (den ekologiska var slut!) samt de små dekorationshjärtanen det enda som inte följde min nya livsstil. Nu står en av dessa sötnosar framför mig (thank god for leftovers!) tillsammans med en kopp kaffe från vår nya vita(!) kaffebryggare! Välkommen tisdag!


Cupcakes á la Leila


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackrare dagbok på nätet får man nog leta efter!!

2010-10-05 @ 11:48:57
Postat av: Anonym

Ovan är från Therese´s Julia...

2010-10-05 @ 11:49:39
Postat av: Tea



Tack fina du. Din blogg är precis som du, helmysig! Er lägenhet ser också väldigt fin ut :) Snart är det jul - då kan vi ju ses och fika!

2010-10-05 @ 13:28:29
URL: http://mememebobbymcgee.blogspot.com
Postat av: Ullis

De ser helt fantastiska ut!!!

2010-10-06 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0