Höstens starka tag sliter i trädens sommarklänning...

Höstmorgnar ger den morgonpigga fröken J en stund att pyssla om lägenheten. 
Några burkar med nötter ger i all sin enkelhet lite ruggit-ute-mysigt-inne-känsla :)
Eftersom benet frotfarande krånglar och hindrar mig från att träna har jag varit ganska rastlös, vilket jag måste säga har varit till fördel för lägenheten som har fått sig en liten uppiffning i form av ommöblering och ännu mer lull-lull som min vän Inredningsfrun skulle säga :)


Naturella nötter i söta små glasburkar ska nu pryda köksbänken.
Ljuslyktan är från Indiska och vasen från en liten lantbod i närheten av Gävle.




På fatet serveras jordnötbars (det mumsiga receptet hittar du i Två Systrars Söta!)


En stor portion kärlek, tack!
Kopp och skålar från IB Laursen, fat från Höganäs, eko-mjölk och eko-ägg :) 



Moln jagar över himlen. Skynda dig hem min älskade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0