"Inget går upp mot en god vän. Undantaget, en god vän med choklad!"

När någon varit ute i den kalla höstkvällen måste denna någon få lite extra kärlek!
Därför tog jag mig friheten att ikväll röra ihop två koppar rykande het choklad. En till mig och en till Herr J :)
Så enkelt! Så gott! Eftersom vi åt våfflor igår så hade vi dessutom lite grädde kvar idag, tjohoo!

Chokladen rördes ihop på ekologisk mellanmjölk, fairtrade och ekologisk kakao, fairtrade rörsocker och en skvätt eko-grädde. På toppen landade vispad grädde och sist pudrade jag över kanel.
Kanel och choklad är en himelsk kombination!





Snablarns va gott! Kopparna och fatet är från IB Laursen.



(Ville testa att pimpa upp en bild också :P)

Godnatt //J






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0